środa, 4 grudnia 2013

Film dla Roberta Muchamore


Dzisiaj mam dla Was bardzo ważną informację, a zarazem wielką prośbę! Bardzo mi zależy, aby po kilku latach obecności Cheruba w Polsce, pokazać Robertowi Muchamore, że ma tutaj swoich fanów na których zawsze może liczyć. Dlatego też na Facebooku stworzyłem wydarzenie do którego dołączenia zapraszam Was wszystkich. Narazie jak tylko 20 osób, a na 150 odwiedzających bloga codziennie to bardzo niewiele.

LINK "Urodziny Roberta Muchamore" 

Ustaliliśmy wspólnie, że nagramy filmik w którym każdy z fanów powie do kamerki kawałek zdania w języku angielskim składający się na całość życzeń. Jeżeli chcesz wiedzieć jak to wygląda lub chcesz wziąć udział w akcji dołącz do wydarzenia (w linku). Jako bonus dołączony do życzeń dodamy napis Cherub ułożony z Waszych zdjęć. 

Oczywiście jestem świadomy tego, że nie każdy ma facebooka dlatego jest możliwość napisania do mnie na maila i wtedy automatycznie weźmiesz udział w akcji organizowanej przeze mnie. 

Gorąco zachęcam wszystkich do uczestnictwa, pokażmy, że jest nas wiecej niż się wydaje. Im wiecej osób weźmie udział tym większa szansa że Muchamore odwiedzi nas w Polsce, bo przeciez dla 10 osób nie przyjedzie ale dla 100 już prędzej. 

Pozdrawiam i czekam na Was na facebooku. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!