czwartek, 5 grudnia 2013

"Czarny Piątek" - książka trzymająca w napięciu


Z racji tego, że recenzje książki "Czarny Piątek" mają pierwszeństwo w dodawaniu ich na mojego bloga, musimy odwlec troszeczkę artykuły które zapowiedziałem na najbliższe dni. Ale nie bójcie się, codziennie na blogu pojawia się artykuł i to się nie zmieni. Mam nadzieję, że ta recenzja napisana przez Piotrka zaciekawi Was i zachęci do napisania własnej recenzji, lub nawet krótkiej notki o swoich wrażeniach. Zapraszam do czytania!

Książka Cherub ,,Czarny Piątek" była bardzo interesującą lekturą. Czytałem ją aż cały jeden dzień niestety. Gdy zacząłem tą książkę byłem bardzo zdziwiony widząc jak przedstawia się James na kursie zaawansowanego kursu jazdy. Myślałem również że Rayan i Natalka będą w końcu uprawiać seks(szczerze byłem trochę zawiedziony). Uważam że ta książka miała nas trzymać w napięciu i spełniła swoje zadanie w tym temacie. A teraz w bardzo dużym skrócie. Książka była ciekawa, interesująca, zapierająca dech w piersi i oddawała napięcie jakie wtedy było. Książkę tę polecam gdyż jeśli czytałeś książki z Cheruba to ona będzie punktem kulminacyjnym w tej serii. Pozdrawiam Piotrek zagorzały  fan CHERUBA i Chłopców Chendersona :) 

Mam nadzieję, że to nie ostatnia recenzja, zachęcam do pisania do mnie na maila: jassaww@gmail.com  i dołączania do fanów na FB. Do jutra! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!