sobota, 7 grudnia 2013

Cherub vs Agenci Hendersona


Artykuł jest zbiorem Waszych odpowiedzi na pytanie które zadałem Wam na Facebook'u. Brzmiało ono mniej więcej tak: "Którą z serii Roberta Muchamore wolisz? I krótko uzasadnij swój wybór." 


Niestety większość odpowiedzi brzmiała mniej więcej tak: "Nie mogę odpowiedzieć na pytanie, ponieważ nie czytałem Agentów Hendersona". Szkoda, bo Agenci to na serio dobry cykl książek i wyjaśnia wiele niedopowiedzeń które występują w Cherubie.

Tymczasem przejdźmy do tych bardziej rozwiniętych odpowiedzi. Biorąc pod uwagę odpowiedzi tych co przeczytali obydwie serie Cherub zwyciężył bezprecedensowo!

Oto Wasze odpowiedzi:

Wolę Cheruba, zacząłem czytać Agentów ale nie wciągnęli mnie aż tak bardzo. Nie mam pojęcia dlaczego.
Łukasz

Hmm, dla mnie jest oczywiste że wole bardziej CHERUBA. Książke o agentach przeczytałem tylko jedną i to była 2 część nie wciągneła mnie więc dalej nie czytam. A CHERUB wciągnął jak diabli, szczególnie czarny piątek i powrót James
Piotrek
Wolę cheruba, ponieważ dużo łatwiej jest mi utożsamić się z bohaterem. Akcja jest szybka, więcej się dzieje, a poza tym jest duża ilość nowoczesnego sprzętu, przeszpiegi i wiele takich. Agenci Hendersona również są fajni, ale akcja w nich jest wolniejsza. Jest ona również napisana innym językiem, który trochę przeszkadza w czytaniu tych powieści. 
Franek
Jest to bardzo trudne pytanie. Obie serie mają w sobie to coś, akcja w Agentach dzieje się w czasie wojny co jest dużym plusem, fabuła jest też bardziej brutalna i bardzo mi to odpowiada, jedynym minusem jest bardzo mała ilość tomów przetłumaczonych na j. polski. Z drugiej strony Cherub i James Adams oraz jego przyjaciele i od niedawna Ryan, książek jest zdecydowanie więcej, akcja również jest bardzo wartka, nie można narzekać na styl w jakim utrzymywana jest ta seria. Nie mogę podjąć decyzji czy wolę Cheruba, czy jednak Agentów.
Rafał
Przedwczoraj (01.12.13) skończyłam 1 część HB i była naprawdę super , ale jednak wolę serię CHERUB. Głównie ze względu na to, że jest to seria z "nasze epoki", bo nie jestem jakąś wielką fanką historii, jest to powód dla którego tak długo zwlekałam z przeczytaniem HB, ale muszę przyznać, że jest to bardzo dobra książka. Po pierwszym słowie można poczuć ten lekki i przyjemny styl pisania Roberta, więc obie książki są naprawdę bardzo dobre. 
Sarcia

Wybrałem oczywiście Cheruba . Dlaczego ? . Myślę że bardziej spodobała mi się akcja i przekaz tej serii. Cherub umożliwiał swoim wychowankom bardzo wiele co dodawało pewnej kreatywności tej serii. Myslę że wszystkich młodych czytelnikòw porwie i zachęci do siebie.
Michał
Cherub, bo:
1. Bo był pierwszy
2. Bo możemy się z bohaterami bardziej utożsamić, bo są z naszej epoki
3. Bo jest go więcej
4. Bo są bardziej zróżnicowane historie
Michał
Wolę Cheruba, ponieważ wolę czytać o nastolatkach w dzisiejszych czasach. Mają fajniejsze misje, lepszy sprzęt, są wątki miłosne. Agenci Hendersena wydają się nudniejsi, bo dzieje się to w czasach wojny, ale osobiście nic nie mam do tej serii.
Jan

 Jeżeli jesteś za Agentami koniecznie napisz na jassaww@gmail.com lub na Facebook'u! Szukam osób które wolą Agentów i jestem ciekawy dlaczego tak jest, bo dlaczego wolicie Cheruba po przeczytaniu Cheruba już wiem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!