poniedziałek, 20 lutego 2012

Spróbujmy na to jakoś wpłynąć!



Ostatnio ktoś napisał bardzo ciekawy komentarz do jednego z postów na moim blogu. Na początku zachęcam do przeczytania go, a potem do przeczytania moich kilku myśli i pomysłów tóre od razu pojawiły się w mojej głowie po przeczytaniu tego komentarza.

"Jasiek, wiem że masz jakieś kontakty z polskim wydawcą Cheruba...powiedz mi, czy nie dałoby się jakoś przyspieszyć wydawania tych książek w Polsce? Wiesz aktualnie mam 17 lat, a zaczymałem je czytać mając 13...jeżeli to wszystko będzie się ciągnęło tak długo jak narazie, to chyba nie będzie sensu dalej czytać tych książek...przeczytasz jedną, a na kolejną czekasz dwa lata...gdzie tu logika? Jasiek, jak możesz jakoś na to wpłynąć, to zrób coś, bo nie chcę czytać kolejnej części Cheruba, w wieku 25 lat".


Czy Wam też nasuwa się do głowy tylko jedna myśl...? a mianowicie, "może spróbujemy coś zrobić, żeby nie czytać kolejnej częsci w wieku 25 lat!". Mi taka myśl się od razu nasunęła.


Mam kilka pomysłow między innymi napisanie zbiorowego maila do Egmonta, zbieranie przez fanów CHERUBa lokalnie podpisów o szybsze tłumaczenie książek i wysłanie ich wszystkich przeze mnie do siedziby Egmonta. To tylko kilka pomysłów, ale jak wiadomo w kupie siła, tak więc spróbujmy wpłynąć na losy CHERUBa w Polsce i połączmy swoje siły! 


Na początku zacznijmy od dyskusji w komentarzach, a jak będziemy już wiedzieli trochę więcej może przeniesiemy się na forum lub na maile :) Czekam na wasze komentarze!


Jasiek



Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!