poniedziałek, 20 lutego 2012

Spróbujmy na to jakoś wpłynąć!



Ostatnio ktoś napisał bardzo ciekawy komentarz do jednego z postów na moim blogu. Na początku zachęcam do przeczytania go, a potem do przeczytania moich kilku myśli i pomysłów tóre od razu pojawiły się w mojej głowie po przeczytaniu tego komentarza.

"Jasiek, wiem że masz jakieś kontakty z polskim wydawcą Cheruba...powiedz mi, czy nie dałoby się jakoś przyspieszyć wydawania tych książek w Polsce? Wiesz aktualnie mam 17 lat, a zaczymałem je czytać mając 13...jeżeli to wszystko będzie się ciągnęło tak długo jak narazie, to chyba nie będzie sensu dalej czytać tych książek...przeczytasz jedną, a na kolejną czekasz dwa lata...gdzie tu logika? Jasiek, jak możesz jakoś na to wpłynąć, to zrób coś, bo nie chcę czytać kolejnej części Cheruba, w wieku 25 lat".


Czy Wam też nasuwa się do głowy tylko jedna myśl...? a mianowicie, "może spróbujemy coś zrobić, żeby nie czytać kolejnej częsci w wieku 25 lat!". Mi taka myśl się od razu nasunęła.


Mam kilka pomysłow między innymi napisanie zbiorowego maila do Egmonta, zbieranie przez fanów CHERUBa lokalnie podpisów o szybsze tłumaczenie książek i wysłanie ich wszystkich przeze mnie do siedziby Egmonta. To tylko kilka pomysłów, ale jak wiadomo w kupie siła, tak więc spróbujmy wpłynąć na losy CHERUBa w Polsce i połączmy swoje siły! 


Na początku zacznijmy od dyskusji w komentarzach, a jak będziemy już wiedzieli trochę więcej może przeniesiemy się na forum lub na maile :) Czekam na wasze komentarze!


Jasiek



4 komentarze:

  1. Jasiek, jestem fanką Cheruba i według mnie to dobry pomysł:) trzeba jakoś przyspieszyć wydawanie tych książek, bo ciągnie się to w nieskończoność! Świetny pomysł z tym pisaniem zbiorowego maila! Ja w mojej okolicy mogłabym pozbierać jakieś podpisy, tylko nie wiem jak to się robi... Można to na zwykłej kartce, czy mają być do tego specjalne "druczki"? Napisz mi jak się do tego zabrać w komentarzu:) Cherub musi wygrać!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na poczatku pewnie spróbujemy z mailem, a dopiero potem z podpisami. Nie to nie jest takie proste, i nie wiem czy moga zbierać podpisy młodzi czy to nie powinni byc dorośli :) Jakos sobie poradzimy, czekam na kolejne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok:) napiszę w najbliższym czasie wysłać Ci na pocztę mojego maila i wtedy coś rozpatrzymy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej za !!! Cheruba wręcz ubóstwiam i czekanie na kolejne części to poprostu męka !

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!