niedziela, 5 lutego 2012

Przykra sprawa


Wydarzyła sie przykra sprawa. Dla mnie mniej bo to oznacza ze Bede miał nagrody na kolejne konkursy ale dla biorących udział w konkursie nie jest ona za wesoła. A mianowicie jeden czytelnik mojego bloga (bardzo mu za to Dziekuje) zorientował sie ze favikony to są po prostu pomniejszone tapety ze strony www.cherubcampus.net. Nie spodziewałem sie ze tak zakończy sie mój konkurs i ze Bede go musiał w tej fazie przerwać. Tak wiec drodzy agenci nie pozostaje Wam nic innego jak czekać na kolejny konkurs który pojawi sie Juz niedługo! na pewno będzie on trudniejszy ale poradzicie sobie. Głosowanie zostaje zeby z ciekawości zobaczyć które logo Wam sie bardziej podoba. Mam do rozdania jeszcze trzy książki z autografami Roberta Muchamore, jest o co walczyć.

Przepraszam za zaistniała sytuacje i mam nadzieje ze takowa sie juz nie wydarzy.

Jasiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!