niedziela, 26 lutego 2012

WYWIAD z R. Muchamore na temat przyszłości książek!



Najnowszy wywiad z Robertem Muchamore! Dotychczas pojawil sie tylko na oficjalnej stronie CHERUBa! My go już mamy, zapraszam do lektury, można dowiedzie c się bardzo ciekawych rzeczy!

Co się dzieje z CHERUB w serii Aramov? 
Pierwsze trzy książki w serii Aramov śledzi historię misji Ryana aż do zniszczenia Aramov Clan, która rozpoczęła się w Chińskiej Republice Ludowej. Druga część, Guardian Angel (premiera w sierpniu) kończy się 2 Czarny Piątek w roku 2013.
Czy będzie więcej niż trzy książki w serii Aramov? 

Nadal kocham pisanie CHERUBa. Pisząc wszystko zależy od dwóch rzeczy. Po pierwsze, jak dobrze fani reagują na nowe książki. Do tej pory, prawie wszystkie opinie o serii Aramov były pozytywne i fani lubią nowych bohaterów. Drugim problemem jest to, że mam wymyślić dużo nowych wątków, a po napisaniu piętnastu książek to może się okazać bardzo trudnym zadaniem!
Widzieliśmy już Lauren, w People's Republic. Czy zobaczymy starych agentów CHERUBa w Guardian Angel? 

Tak! Nie ma Lauren w Guardian Angel, ale można jeszcze zobaczyć wiele starych twarzy w tej książce.

KLIKNIJ CZYTAJ WIĘCEJ!!!


 
Czy kiedykolwiek zobaczymy James Adams ponownie?

Nie wiem, ale nie napisałem dużo rzeczy o przyszłości Jamesa w Shadov Wave co może sie wiązać z powrotem Jamesa do moich książek. Tym samym chciałem mu pozostawić drzwi otwarte na powrót :)  Jestem bardzo ciekawy jak James i Kerry idą na uniwersytet w Kalifornii!
A kiedy możemy szukać w sklepach komiksu CHERUBa? 

Świetnie! To wszystko już jest wykończone i francuska edycja ukaże się w kwietniu w angielskiej edycji w sierpniu. John Aggs zrobił świetną robotę z dziełami sztuki, a adaptacja Iana Edginton w The Recruit czuje się absolutnie na miejscu.
Czy może być więcej Henderson Boys po numerze siedem? 

Obawiam się, że nie. To zawsze był planowany jako historia, która rozpoczęła się w niemieckiej inwazji na Francję w 1940 roku i zakończyła się wyzwolenia Paryża w 1944 roku. To naprawdę opowieść o wojnie. Nie chcę, aby rozciągnąć go poza tym, ale jestem bawiąc się ideą pisania mini-biografie zachowanych głównych bohaterów.
Ktoś powiedział że w ostatniej części zginie główny bohater! 

Ostatni HB ukarze się na początku 2013 roku. Mam właściwie tylko napisaną scenę, w której bohater umiera i jestem tam dość emocjonalny! Ale musisz poczekać i zobaczyć, kto to jest.
Więc czy będzie nowa seria książek Roberta Muchamore już w krótce? 

Mój plan wydawniczy jest pełen do roku 2012 i 2013, ale będzie coś nowego na 2014 rok. Mam kilka pomysłów oraz kryptonim projektu "Jet". Ale nic nie jest pewne jeszcze. Jedyną rzeczą, powiem, że mój następny projekt nie będzie szpiegiem / thrillerem i rzeczą tego typu, ale to nadal zmierza do tego samego rodzaju ludzi, którzy czytają książek CHERUB.
Więc kiedy będziemy mieli usłyszeć o tym projekcie nowego? 

Zależy to od kiedy mam złożyć ostateczną decyzję i jak długo to trwa by zdobyć kontrakt z moim wydawcą. Na pewno chcemy ogłosić mój następny projekt i mieć stronę internetową i umieścić tam informacje jeszcze przed wydaniem ostatniej książki Henderson's Boys.
I wreszcie, nie możemy pozwolić ci odejść, nie pytając o film CHERUB! Czy kiedykolwiek powstanie?

 Książki piszę i wydawca je jedynie drukuję. Stworzenie filmu kosztuje miliony funtów.. Po powiększeniu pieniędzy od inwestorów, musisz uzyskać skrypt prawa, znaleźć reżysera, znaleźć aktorów. Jestem co najmniej tak samo podekscytowani ideą filmu CHERUB jak większość moich fanów wydają się być. Ludzie odpowiedzialni za film pracują naprawdę ciężko. Zgaduję, najwcześniej mogą zwolnić to teraz będzie pod koniec 2013 i równie dobrze może to trwać nawet dłużej. Ale oni mówią, że najlepsze rzeczy w życiu przychodzą do tych którzy czekają!

6 komentarzy:

  1. kurwa w 2013???

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj coś nowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale i tak wizja pojawienia sie Jamesa w następnych częściach jest fajna, bo może si ę dowiemy co James robi już nie jako agent.

    OdpowiedzUsuń
  4. No a znając autora może robić coś bardzo dziwnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce mi się czekać, ale poczekam :D

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!