sobota, 9 listopada 2013

Najlepsza książka Waszym zdaniem


Od pewnego czasu na Facebook'u zadaję fanom Cheruba pytania dotyczące różnych stref związanych z Cherubem. Ten artykuł jest napisany na podstawie Waszych odpowiedzi na pierwsze z pytań. Zapytałem się fanów o to która książka i dlaczego jest według nich najlepsza. Pewne odpowiedzi się powtarzały, pewne mnie zaskoczyły, a jeszcze inni jednej takiej książki nie potrafili wybrać. Zobaczcie efekty!

Aby wszystko miało jakiś ład i skład będę poruszał po kolei każdą z książek o której wspominali fani Cheruba, bo są i takie które nawet nie zostały wspomniane.

"Rekrut"

Za "Rekrutem" opowiedziały się 4 osoby, idea tego artykułu polega na tym, że nie ja komentuje książki tylko fani, dlatego sami zobaczcie co o niej piszą Agenci:

Ewidentnie najbardziej podobał mi się "Rekrut", ponieważ wtedy poznałem czym w rzeczywistości jest Cherub!
Jan B.

Moim zdaniem najlepsza jest książka "Rekrut". To właśnie w niej poznajemy Jamesa Adamsa i jego przyjaciół. Ta powieść jest początkiem jego kariery w Cherubie. Myślę, że gdyby nie spodobała mi się od razu to nie sięgnąłbym po następne tomy.
Rafał D.
Mi najbardziej podobał się "Rekrut". Do pierwszej części mam największy sentyment, przeczytałam ją chyba z 5 razy. Bardzo podoba mi się szkolenie podstawowe i pierwsza misja Jamesa za którą dostaje granatową koszulkę. Szczerze mówiąc wolę karierę Jamesa w Cherubie, a mniej Ryana!
Bogna G.
Pierwsza część była najlepsza! Bohater odkrywał nowe budynki, nowe przygody i co najważniejsze dziewczyny :)
Michał Cz.

"Kurier"

"Kurier" jest w waszym rankingu zaraz za "Rekrutem". Też jesteście ciekawi dlaczego?

Dla mnie najlepszą książką jest "Kurier". Podobało mi się tam wszystko, od postaci przez akcję po samo zakończenie.
Sarcia J.
"Kurier" to najlepsza książka Cheruba według mnie, temat ciekawy, fajna akcja i może dlatego, że to była moja książka o Cherubie.
Michał S.
Druga część "Kurier". Ponieważ cały czas była jakaś akcja i w końcu James powiedział Kerry co do niej czuje.
Jacek W.

"Wpadka"

Co ciekawe na równi z "Kurierem" uplasowała się "Wpadka", i to jest dla mnie chyba największe zaskoczenie.

"Wpadka", nie umiem określić dlaczego.
Mikołaj K.
Moim zdaniem najlepsza była "Wpadka". Ciekawa akcja, fajne śmieszne kawałki no i oczywiście sama misja. To było fascynujące, moim zdaniem najlepsze!
Eustachy B.
Najlepsza dla mnie była książka "Wpadka".
Kamil G.

"Gangster"

Za "Gangsterem" opowiedziały się dwie osoby, zapomniały wspomnieć, że to jedne z dłuższych książek Cheruba, co już jest wielkim plusem!

Najbardziej podobał mi się "Gangster", bo nawiązywał ciekawie do drugiej książki, fajnie przedstawiono życie gangów i było bardzo brutalnie, np. bohaterka była bliska śmierci. No i pierwszy raz Jamesa.
Michał T.
"Gangster" podobał mi się ze względu na nawiązanie do 2 tomu Cheruba.
Jakub Z.

"Czarny Piątek"

W tym przypadku trzeba wziąć pod uwagę fakt, że jesteśmy kilka dni po premierze i duża część osób jeszcze nie miała jak przeczytać nowej książki Cheruba.

"Czarny Piątek", ciekawa i rozbudowana akcja, występują niemal wszyscy bohaterowie z poprzedniej serii i James znowu był jedną z głównych postaci. Książka ta była rozwiązaniem akcji dwóch poprzednich, autor miał fajny pomysł z misją na trzy książki.
Kamil K.

A na koniec idealne podsumowanie całej serii:

Według mnie wszystkie części Cheruba są po prostu epickie i ciężko wskazać najlepszą część!
Łukasz Z.

Już niedługo kolejny artykuł, mam nadzieję, że mogliście skonforntować swoje opinie dotyczące poszczególnych książek z innymi opiniami głoszonymi przez innych użytkowników. Zapraszam do uczestniczeniu w odpowiadaniu na pytania na naszym Fan Page'u i do usłyszenia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!