środa, 6 listopada 2013

"Czarny Piątek" - pierwsze wrażenia


Mimo tego, że dzień 6 listopada jest dniem premiery "Czarnego Piątku" jeden z fanów Cheruba już przeczytał tę książkę i postanowił napisać kilka słów "na gorąco" po przeczytaniu książki. Proszę bardzo:

Ta część wyjaśnia wiele wątków z poprzednich książek (3,13). Byłem mile zaskoczony obecnością wielu znanych bohaterów którzy wystapili w poprzednich częściach. Książka bardzo mnie wciągnęła (400 stron, a przeczytałem w 2,5 godziny). Bardzo rozbudowana i zawierająca wiele wątków pobocznych fabuła.
Kamil K.

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie zostaną do mnie nadesłane kolejne myśli dotyczące książek, tymczasem do kolejnego artykułu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!