niedziela, 24 listopada 2013

Kto pomoże Sarze?

Jakiś czas temu jedna z fanek Cheruba napisała do mnie z prośbą o pomoc w rozwiązaniu dręczącej jej zagadki. Może ktoś z Was zna na nią odpowiedź, a może specjalnie ten wątek został pominięty przez autora? Oto fragment maila:

"w maju poprzedniego roku powróciłam do pierwszej części tej wspaniałej serii i zauważyłam coś co męczy mnie po dziś dzień. Proszę, zwróć uwagę na moment, w którym James włamuje się do sejfu matki. Znajduje w nim oprócz pieniędzy również kopertę w której znajduje się klucz. James zauważa, że jest to klucz do jakiegoś sejfu. Potem zawiesza go na szyi (jeśli dobrze pamiętam) i nic nie jest o nim wspomniane, aż do momentu, kiedy oddaje go swojej opiekunce. Niestety nie mogę powrócić w tym momencie do tekstu by powiedzieć ci jakie to były strony, bądź lepiej to opisać, gdyż wypożyczałam całą serię w bibliotece. Z nadzieją szukałam odpowiedzi w innych częściach, ale nic nie znalazłam. Internet też mi za wiele nie pomógł. Czytałam gdzieś też, że Muchamore ma zamiar napisać nową serię o dalszych przygodach Jamesa, ale nie pamiętam z gdzie to czytałam.
Moje pytanie jest oczywiste: Czy autor o tym zapomniał? Czy ja popełniłam błąd? Może gdzie czegoś nie doczytałam?"

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł niech komentuje, pisze na Fanpage'u lub na maila, czekam na odpowiedzi! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!