piątek, 27 lipca 2012

Warto zajrzeć


Ostatnio pojawił się artykuł "Różne oblicza CHERUBa" w którym przedstawiłem Wam okładki CHERUBa z wielu państw na świecie. Teraz wpadłem na pomysł, że można by było zrobić małą wycieczkę po stronach internetowych i blogach o CHERUBie z całego świata. Poniżej prezentuje te najciekawsze, które moim zdaniem są warte obejrzenia.


  • Zaczniemy od oficjalnej strony CHERUBa, myślę, że o niej nie muszę nic pisać...sami zobaczcie
                                                                   www.cherubcampus.com


  • Kolejna stroną jest strona z którą mam zacząć współpracę, a mianowicie




  • CHERUB w Szwecji ma bardzo prostą ale pełną informacji stronę



  • Francuska strona CHERUBa bardzo mi się spodobała. Nie wiem jak Wam, ale strasznie mi sie podoba wygląd i kolorystyka


  • Japońska strona CHERUBa...ŚMIECHU WARTE :D



  • Portugalska strona CHERUBa, dla mnie jest bardzo niewygodna w obsłudze...moim zdaniem jedna z gorszych.


  • Hiszpańska strona CHERUBa jest na pierwszy rzut oka identyczna do tej Portugalskiej...


W komentarzach piszcie które Wam się najbardziej podobały :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!