czwartek, 19 lipca 2012

Ekskluzywnie o filmie CHERUBa


Pamiętacię ten plakat (zdjęcie po prawej)? Zastanawialiście się czy to jakiś żart czy może na serio ma wyjść film CHERUBa? W tym krótkim artykule przedstawię Wam wszystkie mi znane fakty dotyczące filmu CHERUBa. 


Po pierwsze czy plakat jest oficjalny? Zapytałem o to autora CHERUBa i... potwierdził, że ten plakat został użyty do promocji filmu na festiwalu w Cannes. Czyli jedna zagadka rozwiązana, możecie już być pewni, że nie próbuję Wam wmówić jakiś fałszywych informacji.
Film nadal jest w produkcji, ale liczmy się z tym, że ine nadejdzie on tak szybko... najpewniej dopiero w 2014-2015 roku. A jeżeli prace będą szły tak wolno jak w 2009 roku to pewnie poczekamy jeszcze dużo dłużej!

Może Was śmieszyć, że tytuł posta zawiera słowo "ekskluzywnie", ale cóż taka jest rzeczywistość. Nie wiemy o filmie nic więcej prócz tego co tutaj napisałem, dlatego postanowiłem nazwać ten artykuł ekskluzywnym :) Mam nadzieję, że już niedługo pojawią się kolejne informacje o filmie! Czekamy z niecierpliwościa...



1 komentarz:

  1. Jeśli na plakacie jest James Adams to sorka, ale jeśli dobrze wiem to on jest blondynem, ale i tak będe zadowolony gdy film wyjdzie na ekrany kin... :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!