wtorek, 10 lipca 2012

DARK SUN po Polsku, może nawet książka!


Chciałbym Was poinformować, że pewien internauta JohnJohn przetłumaczył całą książkę Dark Sun na język Polski! Jest to jego praca i ja się pod tym w ogóle nie podpisuje. Poniżej zamieszczam to co On napisał na stronie www.cherubcampus.net:

Wreszcie jest po polsku.Planuję także wersję drukowaną. Musi się znaleźć przynajmniej 20 chętnych. Koszt książki nie powinien przekroczyć 10 zł z wysyłką.Chętnych proszę o kontakt na maila: johnjohn(małpa)wp(kropka)eu


A poniżej macie link do całej tej książki w języku Polskim! Mam nadzieje, że pomogłem, może się nie napracowałem, ale jak na dziennikarza przystało znalazłem informacje która zaciekawi wszystkich fanów CHERUBa.


http://www.cherubcampus.net/articles.php?article_id=85&rowstart=1


Jeżeli macie jakieś pytania śmiało piszcie na mojego maila: jassaww@gmail.com


1 komentarz:

  1. Dzięki wielkie!
    Szukałem 2 godziny i dzięki Tobie znalazłem!

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!