wtorek, 17 lipca 2012

Sam już nie wiem


Jako autor bloga o CHERUBie powinienem być dobrze zorientowany i jako jeden z pierwszych powinienem znać datę premiery nowej książki... Jednak nie tym razem. Mam wrażenie, że samo wydawnictwo nie ma pojęcia kiedy wyda People's Republic. Owszem planowali coś na październik, ale jak do nich piszę to odpisują mi, że osoba odpowiedzialna za promocję książki jest na urlopie. Przecież to jest śmieszne od kilku miesięcy ani widu ani słychu o nowej książce ani na stronie wydawnictwa (www.egmont.pl), ani na stronie książki (www.agencihendersona.pl), ani na FanPage'u (facebook.com/AgenciHendersona). Pozostaję nam czekać i mieć nadzieję, że w końcu się dowiemy co z najnowszą książką.
Poniżej zamieszczam fragment rozmowy dotyczącej książki:

JA:
Witam, aktualna jest data premiery nowej książki na sierpień?

WYDAWNICTWO:

Jeśli pytasz o People's Republic, to plany były na październik. W tej chwili osoba zajmująca się promocją tytułu jest nieuchwytna, muszę poczekać na odpowiedź.
JA:

Co to znaczy nieuchwytna? 
 W:

Jest na urlopie do 20. lipca

JA:

 i jeżeli osoba zajmująca się promocją w ogóle nie promuje książki to chyba nie powinna się nią zajmowac

Z tym Was na razie zostawiam, mam nadzieje, że wydawnictwo natknie się na ten artykuł i parę spraw przemyśli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!