sobota, 18 stycznia 2014

O "Lone Wolf" bardziej oficjalnie


Dla tych którzy nie wiedzą, "Lone Wolf" to tytuł kolejnej części Cheruba (już 16), która zostanie wydana w Wielkiej Brytanii 1 sierpnia 2014 roku.

A w tej części między innymi Ryan Sharma będzie infiltrował gang narkotyków, Ning będzie miała za zadanie zaprzyjaźnić się z córką kobiety zamordowanej przez gang, w celu zdobycia ważnych informacji. Czy nie zapowiada się ciekawie? Ja już nie mogę się doczekać!

Wyciągnąłem kilka słów od Roberta Muchamore na temat tej książki:

Zaplanowałem, że napiszę trylogie, kończącą dzieje Cheruba. Jednak wciągnęło mnie to do tego stopnia, że sami widzicie. Nie zwalniam tępa i dalej będziemy przeżywali losy głównych bohaterów wykreowanych przeze mnie :)

Jako obrazek do artykułu załączona jest oryginalna okładka książki która w Polsce ma szansę ukazać się pod koniec 2014 roku.

Mam nadzieję, że przekazałem Wam garść dobrych informacji, czekajcie na kolejne artykuły :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!