niedziela, 12 stycznia 2014

A Ty z kim się utożsamiasz?


Już jakiś czas temu na Facebook'u zadałem Wam pytanie, które brzmiało tak: Z którym bohaterem Cheruba najbardziej się utożsamiasz i dlaczego? Nareszcie mam trochę czasu, żeby złożyć to wszystko w całość i dać Wam do przeczytania. Muszę przyznać, że Wasze odpowiedzi mnie nie zaskoczyły, jak przypuszczałem u chłopców królował James, a u dziewczyn Kerry. Nadesłano do mnie ponad dwadzieścia wiadomości, jednak ja zdecydowałem się umieścić na blogu tylko te najciekawsze.

Piotrek WJa najbardziej utożsamiłem się z Jamesem. Ponieważ jest mniej więcej w moim wieku, nie przestrzega zasad i ogólnie to najlepszy bochater z ksiązek jakie czytałem.

Sarcia J. Chyba najbardziej utożsamiam się z Kerry, ciągle stawia na swoim, stanowcza dziewczyna. Wzruszyłam się gdy na pytanie Jamesa, w pierwszej części czemu miała już spakowane walizki odpowiedziała, że gdyby nie zdała to opuściła by Cherub., ale już we wcześniejszych wydarzeniach zyskała mój podziw i szacunek  Np. kiedy dała Jamesowi kilka rad na temat np. toru przeszkód, mimo, że robiła to głównie z myślą o sobie  Podczas akcji jej spryt aż zadziwiał, a akcja, którą przeprowadziła z Jamesem w drugiej części (wtedy, kiedy pozbawili auta jakiegoś gościa, który miał ich sprawdzić) była genialna!!!
Równie lubianym przez mnie bohaterem był Rat (czy Ratbon, jak kto woli), bardzo sprytna postać, sprawdzając Jamesa odkrył, że na niego nie działają "sztuczki" sekty (w części - Sekta  ).

Łukasz K. Najbardziej utożsamiam się z Ryanem ( 12, 13, 14 ), ponieważ jestem w miarę spokojny chociaż czasami trudno mi się opanować. Mam rodzeństwo które mnie bardzo wkurza ale w rzeczywistości zrobiłbym dla nich wszystko tak samo jak Ryan. Nie jestem też mistrzem ciętej riposty i mimo mojego raczej spokojnego usposobienia często na czyjąś obrazę są niestety pięści...

Jan BNajbardziej utożsamiam się z Brucem, ponieważ też jestem taki trochę narwany i świrnięty. Myślę, że mógłbym się zaprzyjaźnić na prawdę. Oczywiście gdyby istniał.

 Bardzo dziękuję wszystkim którzy poświęcili trochę czasu i odpowiedzieli na zadane przeze mnie pytanie. W najbliższym czasie na Facebook'u pojawi się kolejne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!