środa, 1 stycznia 2014

Garść statystyk


Kochani właśnie rozpoczęliśmy nowy rok i z dumą chciałbym Was poinformować o kilku bardzo dobrze mówiących o moim blogu statystykach. Chciałbym Wam tym samym podziękować za to, że jesteście ze mną, że zaglądacie na bloga, że czytacie moje teksty i je komentujecie.

Po pierwsze mój blog odwiedziło już grubo ponad 72.000 osób! Za to Wam bardzo dziękuję. Ten blog stał się już ogólnie rozpoznawalnym wśród fanów Cheruba, a także jest bardzo dobrze pozycjonowany w wyszukiwarkach takich jak google.

Po drugie możemy zaobserwować wzrost popularności Cheruba w 2013 roku ponieważ od 01.01.2013 do 24.12.2013 odwiedziło nas aż 24.840 osób! Jest to niesamowita i najlepiej obrazuje wzrost zainteresowania książkami Cheruba.

Poniżej przedstawiam 3 artykuły które są najczęściej czytanymi artykułami od momentu powstania tego bloga:

1. Film Cherub! Wiemy już coś więcej...
2. James Adams
3. Konkurs...słabiutko

Sam jestem ciekawy jak zmieni się to w przyszłym roku i do tej statystyki wrócę z najwięszym zaciekawieniem.

Chciałbym podziękować stronie www.usawickich.pl za dodanie linku do mojego bloga. To właśnie z tej strony nastąpiło ponad 1.000 przekierowań na mojego bloga. A jeżeli już mowa o miejscach z kąd trafiacie na mojego bloga to przede wszystkim jest to wyszukiwarka Google, Facebook oraz wszystkie blogi i strone na których to mój blog jest wspominany.

Na koniec jeszcze dla Waszej wiadomości dodam z jakich miejsc na świecie odwiedza mojego bloga najwięcej osób. Dzięki łatwemu tłumaczeniu coraz więcej zyskuję czytelników z zagranicy. Dziękuję Wam!

1. POLSKA (55921)
2. USA (9138)
3. Francja (1137)
...co ciekawe w pierwszej 10 znalazło sie miejsce nawet dla Malezji (116)

Oto kilka statystyk. Zapraszam do żywego komentowania wszystkich postów na moim blogu!

Dane pochodzą z dnia 24.12.2013.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!