poniedziałek, 6 stycznia 2014

Młodzież górą!


Jak co miesiąc przyszedł czas na podsumowanie ankiety. W tej ankiecie chciałem się dowiedzieć ile lat mają czytelnicy Cheruba. Wyniki mnie nie zaskoczyły, ponieważ zakładałem z góry, że najwięcej czytelników Cheruba pochodzi z przedziału 13-18 lat. Wydaję mi się także, że to jest optymalny wiek do czytania książek Roberta Muchamore. Swoją drogą ciekawy jestem ile ma lat najstarszy czytelnik książek Muchamore i zarazem jeżeli uważasz się za takiego, napisz na mojego maila, jestem ciekawy Twojej opini!

<10 div="">
  1 (1%)
 
10-12
  6 (8%)
 
13-15
  32 (45%)
 
16-18
  22 (30%)
 
18<
  10 (14%)
 

Na blogu pojawiła się już nowa ankieta. Myślę, że równie ciekawa. Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!