niedziela, 30 grudnia 2012

Wasz stosunek do Roberta Muchamore


Pamiętacie jak Wam mówiłem, że będzie teraz dużo ankiet na temat których będą w późniejszym czasie powstawać artykuły? Właśnie zakończyła się kolejna ankieta tym razem pytanie brzmiało: "Jaki jest Twój stosunek do Roberta Muchamore?". Wyniki nieco mnie zaskoczyły, może najpierw podam odpowiedzi wraz z ilością odpowiedz...

1. Jest dla mnie autorytetem 

Ta odpowiedź zdobyła 14 głosów co stanowiło 50% odpowiedzi. Ta odpowiedź w ogóle mnie nie zaskoczyła, ponieważ co rozmawiam z jakimś fanem Cheruba to zawsze wyraża się ciepło o Robercie. I traktuje go jako osobę z której powinno się brać przykład.

2. Mógłby być moim tatą

Tę odpowiedź wybrało 6 osób co stanowiło 21 % całości. Hmm... Nie powiem, że jestem zaskoczony ponieważ pewnie nie jeden chciałby mieć takiego tatę (i wcale nie ze względu na forse), ale podziwiam, że tak otwarcie o tym mówicie! Ojcowie strzeżcie się :D

3. Traktuję go na równi z innymi autorami

11 głosów co stanowi 39% całości. Odpowiedź pierwsza i trzecia od początku wydawała mi się tą którą wybierze najwięcej osób i widać nie myliłem się.

4. Nie jest nikim wielkim

Tę odpowiedź wybrały tylko 2 osoby (7% wszystkich głosów). Nawet nie będę się nad tą i następną odpowiedzią dłużej rozwodził. Widać, ze te osoby nie były wielkimi fanami Cheruba.

5. Nie lubię Go

Tylko 1 głos i 3% całości. Cieszę się, że na moim blogu próżno można szukać chamstwa bo jedna osobą która wybrała tę dopowiedź mogła wybrać ją szczerze. Jakby wybrało ją 10 osób uznałbym to za celowe działanie i wkurzenie mnie.

Tak wyglądała ostatnia ankieta. Teraz na blogu jest już kolejna zapraszam do komentowania i głosowania w niej. Jak pewnie domyślacie się po zakończeniu jej powstanie artykuł podsumowujący ją.

Dziękuję i szczęśliwego Nowego Roku!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!