sobota, 8 grudnia 2012

Autor o Scorched Earth


Jak pamiętacie niedawno na blogu pojawił się artykuł informujący o dacie premiery nowej i zarazem ostatniej książki serii Agenci Hendersona - "Scorched Earth". Oczywiście nie w Polsce tylko w Wielkiej Brytanii. 
W takim razie może dla tych co chcą tę książkę przeczytać po angielsku, oraz dla wszystkich innych czytelników mojego bloga postanowiłem zapytać Roberta Muchamore co myśli o tej książce i czy ma coś ciekawego do dodania. Okazało się, że ma:

"Mam łzy w oczach za każdym razem kiedy uświadamiam sobie, że Scorched Earth to ostatnia książka z cyklu Agentów Hendersona. Ciężko jest mi się rozstać z Paulem, Rosie i reszta...
Ale z drugiej strony miałem masę zabawy pisząc epilog do tej właśnie książki, w którym wyszczególniłem wszystkie wydarzenia aż do 2012 roku!
Dla zagorzałych fanów ta książka odsłania tajemnicę, jak powstał współczesny Cherub i jak skończył syn Charlesa Hendersona!
Teraz mam zamiar napisać następny....

Jak widać autor nie rezygnuje z pisania książek. Dokładnie tak napisał do mnie ostatnie zdanie dlatego możemy być pewni kolejnych wieczorów spędzonych nad czytaniem dzieł Roberta Muchamore.

W oczekiwaniu na kolejne książki Muchamore w Polsce, pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!