niedziela, 23 października 2011

"Fala" - pierwsze wrażenia


"Fala" w naszych księgarniach jest już od kilku tygodni, najwyższa pora zapytać się fanów o opinię na temat tej książki :) Oto niektóre z nich:

Kamil - Jak dla mnie to wszystkie książki CHERUBA I HB są w kosmos! ale co do 'Fali' to zgadzam się z Olkiem. Według mnie było za mało Jamesa w tej części. Ale ogólnie wrażenia pozytywne. Tylko szkoda, że to już koniec przygód z Jamesem i spółką :/ Moje ulubione książki! DZIĘKUJEMY ROBERCIE!

Magda - Super seria... Tylko jakiegoś konkretnego zakończenia brak... szkoda, że nie ma polskich tłumaczeń trzech alternatywnych zakończeń fali, czyli jak potoczyło się życie i kariera Jamesa po wyjściu z Cheruba, bo to całkiem fajna lektura jest ;) 

Olek -  Ja jakieś 4 dni temu... Nie jest zła, ale moim zdaniem 'Generał' albo 'Bandyci' byli duużo lepsi. Ale cóż, to tylko moje zdanie :)

Oto kilka z opinii na temat "Fali" napisanych przez zwykłych użytkowników Facebook'a.

Źródło: Facebook/agencihendersona

Jasiek  

2 komentarze:

  1. jestę bardzo ciekawy jak to wyjdzie. super ze bedzie jescze jedna książka CHEUBA. ;}

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba czegoś nie rozumiem...ostatnia książka CHERUBa już wyszła w Polsce więc proszę nie wprowadzaj innych w błąd :)

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!