poniedziałek, 19 listopada 2012

Dziewczyny Jamesa


Z kąd taki tytuł?

W konkursie na fanpage'u Cheruba postanowiłem zapytać się uczestników ile dziewczyn z którymi James miał "bliższy" kontakt potrafią wypisać. Miałem przygotowaną listę dziewczyn jednak zostałem mile zaskoczony do tego stopnia, że musiałem powiększyć moją listę o kilka imion. Ciekawy jestem ile Wy drodzy czytelnicy pamiętacie, a ile z podanych w dalszej części dziewczyn nawet sobie nie przypominacie.

Co to za dziewczyny?

Poniżej przedstawiam Wam listę dziewczyn z którymi James'a łączyło coś więcej niż tylko znajomość. Obok imiona i nazwiska podana jest książka w której możecie znaleźć daną osobę. Nie będę się dłużej rozwodził nad każdą z dziewczyn. No i mam nadzieję, że Kerry tego nie czyta :)
Kerry Chang

Rekrut - Joanna Ribble
Kurier - April Moore
Kampus - Kerry Chang
Kampus - Nicole Eddison
Ucieczka - Becky Little
Świadek - Hana Clarke
Wpadka - Dana Smith
Gangster - Lois Thompson – przy niej James stracił dziewictwo
Hayley Largre – całował się z nią James tylko po to by zrobić na złość Normanowi
Bandyci - Ashley
Sekta - Ewa

...iiii to chyba tyle. Rekordzista wypisał dziesięć dziewczyn (dla uściślenia dodam, że rekordzistów było kilkoro). Mam nadzieję, że artykuł zobrazował Wam jak wygląda stosunek Jamesa do kobiet i jak On je kocha. Nie martwcie się, w najbliższym czasie pojawi się kilka dosyć nietypowych artykułów nawiązujących do konkursu.


3 komentarze:

  1. Hey, I thinκ уour site mіght be havіng browser compаtіbilitу issues.
    Whеn Ι look at уour blog
    site іn Ie, it looks fіne but when openіng in Internet Exploгer, іt hаs sοme оvеrlaρping.
    I just wanteԁ to gіvе yοu а quicκ heads up!
    Other then that, fantаstіc blog!
    Here is my site ... pożyczka pod zastaw

    OdpowiedzUsuń
  2. What's up, after reading this remarkable paragraph i am as well happy to share my knowledge here with colleagues.
    Here is my web page ; prywatne po�yczki pod zastaw

    OdpowiedzUsuń
  3. I w bojownikach była ta taka jedna...

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!