czwartek, 15 listopada 2012

Cherub Shop


Liczne pytania

Bardzo dużo osób pyta się mnie gdzie można kupić koszulkę Cheruba. Postanowiłem, na blogu odpowiedzieć Wam na to pytanie. Oczywiście po wpisaniu w Google "Cherub koszulka" wyskakuje mnóstwo stron, a od dzisiaj będzie wyskakiwał jeszcze ten artykuł!

Jak kupić?

Jest kilka możliwości kupienia koszulek Cheruba. 

  • Pierwsza i najpewniejsza to oficjalny sklep Cheruba na Europę (są jeszcze na cały świat i tylko na Wielką Brytanię). 


Jest to za razem największy sklep z ubraniami Cheruba. Można w nim kupić damskie i męskie koszulki i bluzy. Problem w tym, że nie znajdziecie w tym sklepie żadnych gadżetów.

  • Można także samemu sobie skomponować koszulkę, poniżej podaję link do forum gdzie jest wszystko wyjaśnione:

Czy tylko tam?

Niestety nie ma za bardzo innej możliwości kupna koszulki lub innych akcesoriów związnych z Cherubem. Po dokładnym przeszukaniu Allegro, także nic nie znalazłem, prócz oczywiście książek. Polecam spróbować na eBay.

Mam nadzieję, że pomogłem :)

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!