czwartek, 15 listopada 2012

Cherub Shop


Liczne pytania

Bardzo dużo osób pyta się mnie gdzie można kupić koszulkę Cheruba. Postanowiłem, na blogu odpowiedzieć Wam na to pytanie. Oczywiście po wpisaniu w Google "Cherub koszulka" wyskakuje mnóstwo stron, a od dzisiaj będzie wyskakiwał jeszcze ten artykuł!

Jak kupić?

Jest kilka możliwości kupienia koszulek Cheruba. 

  • Pierwsza i najpewniejsza to oficjalny sklep Cheruba na Europę (są jeszcze na cały świat i tylko na Wielką Brytanię). 


Jest to za razem największy sklep z ubraniami Cheruba. Można w nim kupić damskie i męskie koszulki i bluzy. Problem w tym, że nie znajdziecie w tym sklepie żadnych gadżetów.

  • Można także samemu sobie skomponować koszulkę, poniżej podaję link do forum gdzie jest wszystko wyjaśnione:

Czy tylko tam?

Niestety nie ma za bardzo innej możliwości kupna koszulki lub innych akcesoriów związnych z Cherubem. Po dokładnym przeszukaniu Allegro, także nic nie znalazłem, prócz oczywiście książek. Polecam spróbować na eBay.

Mam nadzieję, że pomogłem :)

1 komentarz:

  1. A person essentially help to make severely posts
    I might state. That is the very first time I frequented your website
    page and thus far? I amazed with the analysis you made to create this particular publish incredible.
    Great job!
    Here is my webpage ... Commercial Property Management Atlanta

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!