niedziela, 21 lipca 2013

Film Cheruba, ciekawe


Właśnie wróciłem z wakacyjnego wyjazdu na którym przeczytałem po raz wtóry kilka książek Cheruba i Agentów Hendersona po czym postanowiłem zobaczyć co tam słychać w wirtualnym świecie Cheruba.
Niestety oficjalna strona jak została zapuszczona tak dalej zarasta chwastami, jednak znalazłem coś ciekawego na stronie www.campuscherub.com.
Ku mojemu smutkowi po załadowaniu francuskiej wersji strony (ponieważ ta miała zawsze najwięcej informacji) pojawia się wpis o zamknięciu strony. Cóż we Francji także trzeba opłacać serwery i tym podobne rzeczy, ale jest dobra strona tego wpisu. Mianowicie kto go czytał znalazł tam link do zwiastunu filmu Cheruba!
Jeszcze nie dowiedziałem się czy to coś oficjalnego, ale po obejrzeniu filmu uważam, że to amatorskie nagranie. Jednak to nie zmienia faktu, że francuscy fani są bardzo aktywni i potrafili wykonać tak duży projekt.
Wielkie gratulacje i podziękowania dla francuskich fanów za umilenie nam nieco czasu oczekiwania na film który nie wiedomo kiedy wyjdzie.



PS.

Jestem w trakcie zbierania informacji na temat filmu. Za nieługo pojawi się nieco obszerniejszy artykuł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!