poniedziałek, 21 stycznia 2013

Wywiady


Wpadłem na moim zdaniem bardzo dobry pomysł na ożywienie troszkę mojego bloga. A mianowicie chciałbym przeprowadzić serię wywiadów ze zwykłymi czytelnikami Cheruba. Nie piszę ile ponieważ najlepiej by było gdyby zgłosiła się Was cała masa.

Wywiady będą polegały na zadaniu za pośrednictwiem maila kilku pytań. Waszym zadaniem (oczywiście tych którzy się zgłosili) jest odpowiedzieć na te pytania. Każdy dostanie oczywiście inne pytania, aby wywiady stały się jeszcze ciekawsze.

Jest to propozycja skierowana do tych fanów którzy chcieliby się podzielić własnymi wrażeniami i odczuciami dotyczącymi Cheruba. Mam nadzieję, że pierwsze wywiady pojawią się na blogu już w tym tygodniu.

Jak się zgłaszać? Nie ma nic prostszego, macie wiele możliwości, a oto i one:

1. Drogą mailową. Wysyłacie maila na jassaww@gmail.com w temacie możecie napisać "Wywiad Cherub".

2. Poprzez fan page na Facebook'u www.facebook.com/CherubPoland tam także można wysłać wiadomość

3. Jak ktoś woli najprostrzą drogą może się zgłosić pod postem z tym artykułem na Facebook'u a ja się do niego odezwę.

Mam nadzieję, że ilościowo dopiszecie na i na blogu będę mógł założyć zakładkę "Wywiady" co znacznie uatrakcyjni bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!