wtorek, 30 sierpnia 2011

Na wyspach świetują...fani CHERUBA :)

Trzy dni temu, a dokładnie 26 sierpnia w Wielkiej Brytanii do księgarń weszła najnowsza książka napisana przez Roberta Muchamore i tym samym rozpoczynająca serię Aramov pod tytułem People's Republic. Do Polski trafi prawdopodobnie w 2012-2013 roku, ale nie ma się co zamartwiac, bo w między czasie czeka nas duzo premier :) Ale nie o tym chciałbym teraz napisać:) Chciałbym podzielić się z Wami trzema informacjami:)

Pierwsza to komentarz Roberta Muchamore do najnowszej książki serii Aramov:

Po zakończeniu  Shadow Wave zdałem sobie sprawę, że nie chcę przestać pisać CHERUB. Ale po napisaniu ponad miliona słów na temat James'a i jego znajomych, chciałem zrobić coś innego.

Pisanie Republiki Ludowej była wielka frajdą, ponieważ mam to samo poczucie zabawy jakie miałem sześć lat wcześniej, kiedy pisałem Rekruta :)



Teraz czas na obejrzenie filmiku z zapowiedzią tej książki :)


A na koniec dla chetnych i dobrze znających język Angielski pierwszy rozdział tej książki:

Rozdział 1 

Miłego oglądania i czytania :) Do usłyszenia wkrótce :)

Jasiek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!