poniedziałek, 31 maja 2010

Prosto z forum o "Generale"


1. Jak wam się podoba generał ?? dla mnie nie za bardzo najgorsza część cheruba jak dla mnie.

2. Najgorsza ? Chyba dla tego, że dana już nie chce Jamesa ?

3. ja przeczytałem dopiero trzy rozdziały i mi się podobała akcja dany i nic do niej nie mam.

4. najgorsza z cherubów ale nie chodzi mi oto żę jest np upokarzające z tym pod koniec kiedy Jamesa rozbierają i Granata mu do koszulki wrzucają xd-.

5. Książka jest fajna ;) W każdym razie nie gorsza od Ucieczki, czy też Sekty. Mi tam podobało się jak James bił Michael'a, albo jak zarywało do Kerry, Gab. No i ten moment co te laski go torturowały. Już myślałem, że granat mu wybuchnie w gatkach.

6. Taa.. Wczoraj jakoś z nudów kupiłem, i powiem wam jedno:
Oryginał jest lepszy o jakieś... 666 do 666 potęgi %...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!