piątek, 18 października 2013

Długo czy krótko dystansowcy? Czyli w jakim tępie czytacie Cheruba

Wyniki ankiety

To już nie pierwsza ankieta przeprowadzona na moim blogu i w związku z tym nie pierwszy i nie ostatni artykuł z nią związany. Ankieta nie była dla mnie zaskoczeniem, chodź miałem wrażenie, że więcej osób czyta książkę w jeden dzień, ale widocznie tak mi się tylko wydawało, lub mają tak osoby z którymi o tym rozmawiałem. A oto wyniki ankiety:

Ile czasu zajmuje Ci przeczytanie jednej książki Cheruba?

kilka godzin
  32 (32%)
 
jeden dzień
  31 (31%)
 
pare dni
  33 (34%)
 
tydzień
  1 (1%)
 
dłużej
  0 (0%)

Liczba głosów do tej pory: 97 

Podsumowanie

Patrząc na ankietę sami możecie wyciągnąć sobie wnioski jak szybcy w tym względzie są Polscy czytelnicy. Ja od siebie chciałbym dodać, że jestem pod wrażeniem ilości osób które zagłosowały w ankiecie i bardzo podziękować za tak duże zainteresowanie. Dodam jeszcze, że na blogu pojawiła się już nowa ankieta, myślę, że będzie Ona jeszcze ciekawsza i jedyna w swoim rodzaju!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!