poniedziałek, 23 stycznia 2012

Mój blog, a sprawa ACTA


Uwaga, dla niektórych sprawa ACTA moze sie wydawać śmieszna i blacha sprawa ale chciałbym uświadomić Wam moi czytelnicy jak duzo na niej możemy stracić patrząc kategoriami popularyzowania książek Roberta Muchamore! Jeżeli ustawa weszła by w zycie ja nie mógłbym Juz prowadzić tego bloga, nie mógłbym komentować książek i zamieszczać waszych artykułów ponieważ to wszytko jest nadużywanie praw autorskich nawet jak sie na to zgadzacie! To jest straszne jak chcą nas oglupic ale czy wyobrazacie sobie zycie bez najswierzszych informacji dotyczących CHERUBa? Bez komentarzy i opini o książkach? Bez Waszych artykułów, śmiesznych filmikow? Skończy sie na tym ze nie bede mógł nawet napisać słowa "CHERUB" bo przecież to tez ma prawa autorskie a za napisanie "Muchamore" grozi mi grzywna i odebranie komputera! To jest chore, ludzie nie dajmy sie oglupic i postawmy sie po dobrej stronie! Niech internet będzie miejscem wyrażania swoich opini i gorących dyskusji na temat swiata!

Jasiek

2 komentarze:

  1. Jestem tego samego zdania! Powinniśmy walczyć o to, a nie akceptować takie głupoty. Przecież to zniszczy większość wiadomości umieszczonych w Internecie! Nie będzie można wyrażać swojego zdania na forum z użyciem, jakiegoś bylegówna, które jest naruszeniem praw autorskich!!! Jak wogóle można być tak głupim? Jasiek, mam nadzieję, że to nie wejdzie w życie...bo uwielbiam Twojego bloga i na tym tylko stracimy:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę napisz do mnie na maila, Jasiek

    OdpowiedzUsuń

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!