środa, 8 czerwca 2011

Dziękuję...

Chciałbym dzisiaj podziękować wszystkim tym którzy odwiedzają mojego bloga systematycznie jak i tym którzy wchodzą na niego sporadycznie za to, że chcecie czytać moje artykuły i je komentować. Jak już pewnie wielu z Was zauważyło liczba wejść na mojego bloga przekroczyła już 10.000 osób. Jest to dla mnie bardzo radosna wiadomość, bo to oznacza, ze ktoś się interesuje moim blogiem. A najbardziej cieszącą wiadomością jest to, że przez ostatnie tygodnie na bloga wchodzi średnio 100 osób dziennie co jest wielkim osiągnięciem.

Bardzo proszę Was o promowanie mojego bloga wśród znajomych i przyjaciół. Pamiętajcie czym więcej fanów CHERUBa będzie w Polsce tym większa szansa na zorganizowanie jakiegoś spotkania z Robertem Muchamore na przykład w empiku w dniu premiery ostatniej części CHERUBa.... trzeba cos wykombinować :)

Pozdrawiam i dziekuję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!