sobota, 14 maja 2011

Muchamore poleca !!!

Pomyślałem, że czekając na kolejne części CHERUBa jak i Henderson's Boys warto się nie odzwyczajać od czytania. Dlatego troszkę poszukałem i znalazłem listę książek które poleca Robert Muchamore! 


Krótki wstęp R. Muchamorea:

Każdego dnia co najmniej jedna osoba wysyła do mnie 
e-mail, który wygląda mniej więcej tak: "Przeczytałem wszystkie Twoje książki, ale teraz zabrakło rzeczy do czytania. Czy polecacie coś jeszcze, co polecasz?"
Stworzyłem tę stronę aby podzielić się z Wami książkami którę lubię. Nie mogę zagwarantować, że wszystkim moim fanom, spodobają się te książki, ale miejmy nadzieję, że pomogę!

Oto link do strony:

http://www.muchamore.com/rec.html

Zapraszam do odwiedzin :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!