piątek, 22 kwietnia 2011

Koniec konkursu...

KONKURS

Konkurs zakończył się dnia 21.04.2011.

Ku mojemu smutkowi od 3 marca nie doszła do mnie żadna praca konkursowa. Nie świadczy to dobrze o fanach CHERUBa w Polsce.

Jednak robię wszystko, żeby fanów CHERUBa w Polsce było coraz więcej i żeby ich nie ubywało, dlatego postanowiłem, że sami wymyślicie taki konkurs na który przyślecie prace.

Wystarczy, że wyślesz mi na maila lub napiszesz w komentarzu o co ma chodzić w twoim konkursie! Najlepszy pomysł wybiorę na konkurs na moim blogu :)

Zapraszam do zabawy!

Mój mail: jassaww@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!