piątek, 26 listopada 2010

People's Republic

People's Republic to pierwsza część nowej serii napisanej przez Roberta Muchamore pod tytułem Aramov. Oto pierwsza książka z tej serii, która swoja premierę będzie miała w sierpniu 2011 (Wlk. Brytania).

Kliknij Czytaj więcej :)



O książce:

Ryan czekał na misję CHERUBa już 8 miesięcy odkąd zdał szkolenie podstawowe.
Ethan jest jego celem.
California jest doskonała dla chłopca, który lubi komputery i szachy. Ethan jest słabym chłopaczkiem który jest łatwym łupem dla szkolnych cwaniaczków, ale jego babcia zarabia miliardy dolarów jako syndykat zbrodni w dalekiej Kirgizji.
Ryan zamierza korzystać z życia w Kalifornii rutynowo. Ale Ryan jest w szoku, jak jego misja zamienia się w jedną z największych w historii CHERUBa.


Komentarz Roberta Muchamore
Po zakończeniu "Shadow Wave" zdałem sobie sprawę, że nie chcę przestać pisać CHERUB. Ale po napisaniu ponad miliona słów na temat Jamesa i jego gangu, chciałem zrobić coś innego.
Pisanie "People's Republic" było trudne, ponieważ trzeba było powrócić do wielu momentów o początkach CHERUBa.
Mam ten sam styl zabawy jaki miałem sześć lat wcześniej, kiedy pisałem "Rekruta" i "Kuriera".


Pierwszy rozdział już 01.01.2011! W wersji angielskiej!

Detale:

Wydawnictwo: Hodder Children's Books
Data wydania: Sierpień 2011(Wlk. Brytania), Polska - nieznana
Cena: £12.99


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kontakt

Jeśli czegos nie wiecie, macie jakiś problem, coś was gryzie... napiszcie na pewno wam pomogę:)

Proszę przysyłać także uwagi spróbuję wszystko poprawić:)

Wszelkie newsy o których jeszcze nikt nie wie też możecie przysyłać:)

e-mail: jassaww@gmail.com

Dziękuję!